پیوندعشق باباومامانپیوندعشق باباومامان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
تولد وبلاگمتولد وبلاگم، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

جان و جهانم"آریا"

تو رو خواستن

1395/5/4 8:08
نویسنده : مامان فهیمه
128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم

دلم خیلی بهونه ات رو میگیره شبا قبل خواب تا اسمتو نبرم خوابم نمیبره...

نیت کردم برم مشهد پابوس آقا امام رضا و ازشون بخوام بچه های سالم و صالحی رو بهم هدیه بدن میخوام برم تو رو از خدا و امام رضا طلب کنم

انشاءالله چند ماه بعد از سفرمون به مشهد میخوام واسه نی نی دار شدن اقدام کنم راستش دیگه تحمل نبودنت رو ندارم

دلم میخواد زودی بیای و خونه بابامامان رو پر از شور وشادی کنی

دلم میخواد زودتر خنده ها و شیطنتها و بازی کردنات رو ببینم

همیشه و هر لحظه توخاطرمی

خیلی خیلی خیلی زیاد دوست دارممحبتمحبتمحبت

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان نوشین
4 مرداد 95 16:47
چقدر با احساس مینویسین ❤❤❤
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون عزیزم بخاطر درک زیباتون
مامانی گیتا جون
19 مرداد 95 11:18
ان شاا... عزیزم
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون عزیزم