پیوندعشق باباومامانپیوندعشق باباومامان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
تولد وبلاگمتولد وبلاگم، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

جان و جهانم"آریا"

دودل شدن...

1395/5/23 8:11
نویسنده : مامان فهیمه
190 بازدید
اشتراک گذاری

بخاطر یه سری مشکلات مالی دودل شدم

شاید اقدامم برای نی نی دار شدن بیفته یکسال دیگه...

اول باید مشکلات برطرف بشن بعد،پس اومدن آریا جونی فعلا عقب میفته هرچند دلم میخواد زودتر صورت ماهشو ببینم و ببوسم ولی چاره ای نیست باید تحمل کرد

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامانی گیتا جون
23 مرداد 95 8:13
هر چی خیر و مصلحته عزیزم
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان آنیسا
1 شهریور 95 16:17
آره عزیزم بهتره که زمانی نی نی دار بشی که شرایط آروم ومساعدی داشته باشی
مامان فهیمه
پاسخ
بله عزیزم حق با شماست
مامان فهیمه
8 شهریور 95 7:38
سلام عزیزم مشکلات همیشه هست نی نی ها با خودشون برکت میارن نگران نباش چند سال بعد با خودت میگی کاش زودتر پسری بدنیا میومد
مامان فهیمه
پاسخ
سلام عزیزم حق با شماست.دلم میخواد زودتر بغلش کنم دلم براش پر میکشه
❤ ماماטּ فاطمــﮧ ❤
23 شهریور 95 11:34
ایشالا شرایطت اوکی میشه
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون عزیزم ان شاءالله