پیوندعشق باباومامانپیوندعشق باباومامان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
تولد وبلاگمتولد وبلاگم، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

جان و جهانم"آریا"

عزیزدل من

1395/4/21 9:49
نویسنده : مامان فهیمه
133 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم

وقتی لباست رو نشون بابا بزرگا و مامان بزرگای آینده و خاله ها و عمه جون و عموجونت دادم نمیدونی چه ذوقی کردن مامان بزرگا خب لباستو محکم بغل کردن و بوسیدن کلی تبریک گفتن،خیلی خوشحال شدم وقتی خوشحالیشون رو می دیدم

همه منتظرتن،از من میخوان که زودی واسه نی نی دار شدن اقدام کنم ولی خب به خاطر یه سری مسایل فعلا امکانش نیست والا من از خدامه فرشته کوچولوی عزیزمو داشته باشه

از همین حالا که دارم خندیدن و راه رفتن و بازی کردن و شیطونیات رو تصور میکنم کلی ذوق میکنم و خنده رو لبام میشینه

تو پسر ناز منی با اومدنت من خوشبخت ترین مادر دنیام

خیلی زیاد دوست دارم خیلی خیلی زیاد

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)