پیوندعشق باباومامانپیوندعشق باباومامان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
تولد وبلاگمتولد وبلاگم، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

جان و جهانم"آریا"

بدون عنوان

1395/3/27 9:02
نویسنده : مامان فهیمه
120 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم

پسرکوچولوی مهربون و نازم دلم میخواد زودی بیای پیشم،بغلت کنم،نازت کنم،همش قربون صدقه ات برم هرچند همین حالاشم قربون صدقه ات میرم :) آخه تو زندگی و نفس منی البته بعد از بابایی آخه من بابات رو خیلی خیلی خیلی زیاد دوست دارم خیلی مهربونه و قلب بزرگی داره و خیلی زیاد هوای منو داره با همه وجودم دوسش دارم و همیشه گفتم و بازم میگم آرزومه شبیه بابات بشی

دیشب خونه دایی شما شام دعوت بودیم،دایی و زن دایی سه سالی میشه که ازدواج کردن ولی هنوز نی نی ندارن ولی خب خدا بخواد قراره در آینده نزدیک اقدام کنن. دیشب زن دایی چند تا از لباسای نی نی آیندشون آورد نیگاه کردیم از دیدنشون کلی ذوق کردم توخیال خودم تو رو تصور کردم که کلی لباس خوشگل برات خریدم و تو هم با پوشیدنشون به یه جنتلمن باوقار تبدیل شدی

مامان فدات بشه پسر خوب و مهربونم خیلی دوست دارممحبتمحبتمحبت

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)